Tuesday, March 03, 2009

怎样订购货物/ How To Order

Term and Conditions:
1. Ordering method: by email.
2. No cancellation for any confirmed order.
3. Type of delivery: courier
4. Payment shall be made into my account within 3 days after confirmation. Else void.
5. Any lost/damages during delivery will not be responsible.
6. Good(s) sold is/are not exchangable or refundable.
7. All goods return due to failed delivery will be bore by buyer.
8. Price quote does not include postal charges.
9. I will send the product after payment being made.


Order Info:
a) Product Name:
b) Quantity Order:
c) Full Name:
d) Delivery Address:
e) Contact Number:


I will reply email with order confirmation and total amount for payment.
After your order have been confirmed, pls bank in amount to below bank acc:


MAYBANK
Acc No107116174120
Name LIM AI HAR

*For online transfer payment ~ pls fill in my email add:chinhootrading@gmail.com at recipient's email column.

*After payment, pls inform me via email. Pls stated ur name, bank, time of payment.

 

===========================================================

交易方式:
快递。
不提供面交!

订购的规则:
1.  
不接受sms或打电话下订单。请emailchinhootrading@gmail.com下订单!
2.  
请仔细阅读货物价格、资料、邮寄方式等。确定购买后才email下订单。
3.  
一旦订单被我公司确认后,就不可再删除。
4.  
顾客必须在订单确认后的3天内把钱汇入我公司所指定的户口。
5.  
3天内没收到顾客的钱款,订单一律作废。(请顾客方便汇款时间后才下订单)
6.  
请顾客汇总额数目,如有余款,我公司将不会和货物一起寄给顾客,以免遗  失的种种可能性!
 
或我公司可以transfer余款到顾客户口,但只能MAYBANK户口。
7.  
一旦我公司收到款项,就会在当天或隔天寄出(假日除外),除了发生某种    原因不能寄出,我公司将会通知顾客。
8.  
每当货物寄出后有任何损坏或不见,我公司将不负责。
    
如有被退回来的物品,顾客将承担一切邮费和费用。
9.  
货物一旦售出将不接受退还或换货。
10.
货物的价钱没有包括邮费。
11.
我公司有权力删改有关于货物的任何资料。


订购单请写下以下资料:
a.
货品名称:
b.
订购的数量:
c.
姓名(IC一样)
d.
联络地址(须要签收):
e.
联络电话:


我公司会回复顾客物品总额和邮费。
一旦顾客的订单被我公司确认后,请顾客汇款至以下银行户口:

MAYBANK
Acc No
107116174120
Name
LIM AI HAR

*online付款的顾客,请在recipient’s email 填写我公司的邮址:
chinhootrading@gmail.com





汇款后:
*
尽快以email方式通知我公司。